Baja Royal Organik

Baja Royal Organik

Ruang Iklan

Friday 24 October 2014

TGI FRIDAY'S....dinner...

Assalamualaikum....lamanyerrr tak update blog yang suam-suam kuku ni....kesibukkan yang melampau...  yer yer jer kan....tapi memang sibuk sangat dengan urusan kerja sekarang ni,....nak buka facebook pun kadang tak sempat apa lagi nak update blog....banyak sangat entri yang tertangguh....kalau ada masa akan masuk kemudian yer...walaupun semua tu dah lama keluar dari perut....dah jadi baja....hahahaha...awal October baru ni kami berdua dinner di TGI Friday, Wangsa Walk, Setiawangsa...tiba-tiba selera western datang macam tak tertahan....en.hubby layan jer la....
 
dah sampai cek menu laa kann...
 
 
 sambil tunggu foods sampai tengok hiasan dalaman restoran ni...not bad...cozy..relaxs...

 
 as usual...minuman sampai dulu....pineapple for me...watermelon stroberi for en.hubby...
 Starter....loaded chip nachos....aku memang suka sangat nachos sejak makan kat SINI tapi apa yag aku makan kat sini memang tak sesedap seperti di Wadihana ...
 
 Garlic Marinated Grill Lamb Chop untuk aku....nampak sedap sangat tapi pada aku kurengggg sikit...tak ada sos yang diberi...sos hanya ada di lamb tu jer....aku ni jenis orang melayu kalau makan nak kena kuah banyak...hihihi...
 
 Snapper Vera Cruzz untuk hubby....sedap katanyer...
 
 datang sama nasi ni....
 
 ini set yang lengkap...

 
 Selesai makan layan dessert plak.....molten coklat cake....hmmmm...memang meletop dalam mulut....sedapppp sangat....ada coklat cair dalam kek ni....dan kek masih panas....memang meleleh betullll.....anyway apa2 kek kalau dimakan ketika panas dengan coklat cair memang tangkap leleh punya.....

Keseluruhannya boleh dikatakan OK jer la....mungkin aku datang ni salah pilih menu kot....next time kena cuba menu yang lain plak...dari menu yang kami ambil hari ni memang tak 100% memenuhi selera aku....ok...byeeeeeeeee..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...