Baja Royal Organik

Baja Royal Organik

Ruang Iklan

Monday 27 May 2013

BIRTHDAY DINNER @ROYALE BINTANG SPA & RESORT SEREMBAN..

Salam semua...tanggal 26hb Mei genap la usiaku ke 42 tahun....macam tak percaya jer....semasa menaip nombor 42 ni baru rasa macam dah tua plak....hehehehe.....pada awal tahun lagi sebenarnya dah plan nak sambut besday dengan suami luar dari Kl dan Seremban...kononnya nak bercanda ditepian pantai.....tapi segala yang dirancang terpaksa dibatalkan kerana ayahanda tercinta buat kenduri doa selamat untuk menunaikan umrah pada 25hb Mei di kampung....sehari sebelum my besday. plak tu...hmmm...so memang tak dapat nak ke mana la kann...penat menguruskan kenduri sampai sekarang ni masih terasa....so encik hubby ajak pergi dinner jer....nasib baik hadiah besday dah dapat awal DISINI....pada awalnya encik hubby ajak dinner di Pullman Hotel Putrajaya tapi aku rasa macam letih kenduri tak hilang lagi so aku suggest dinner di Royal Bintang jer....tak sampai 10 minit dari rumah kami....:))
Gambar dari pakcik google..
Boleh katakan hari-hari ada buffet dinner di sini....

 Sebahagian menu yang sempat aku snap photonya....terlalu banyak foods yang disediakan.....
 
 
 
 
 
 

 Sushi pun ada....

 Aku buat special request dengan staff ni untuk buatkan aku sushi...rupanya dia tak expert sangat..sebenarnya orang yang buat sushi  bercuti....so tak pasal aku yang ajar dia camner nak buat....hehehehehe....


 ini la hasilnya....budak ni kata tak cantik...memang la tak cantik sebab aku yang suruh dia isi nasi sikit tapi seaweed banyak...ikut selera aku la....hahahaha....

 Sebahagian makanan yang kami ambil...
 
 
 Grill Beef yang amat sedap.....lembut...juicy...sos blackpepernyer marvelous!



Sedap kebab ni...
 Puding Coklat Panas yang meleleh....makan bersana vanilla sos.....:))

Kek Comel as kek besday...jadi laaa...huhuhuhu.....

Ini la wajah kepenatan dan kekenyangan orang yang sambut besday malam ni.....syukur alhamdulillah ya Allah....makanan yang disediakan di Asiatique, Royale Bintang Spa & Resort, Seremban ni memang menarik dan menyelerakan....terima kasih banyak la encik hubby kerana belanja dinner malam ni....yang dinner kat Pullman Hotel tu tetap kena ON la yer....hahahahha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...