Baja Royal Organik

Baja Royal Organik

Ruang Iklan

Friday 6 December 2013

GUA KELAM, PERLIS

Dalam perjalanan balik dari Wang Kelian Perlis lebih kurang 15 akan jumpa persimpangan ke Gua Kelam...amat menarik kawasan ini...tempat riadah yang sesuai untuk  merehatkan minda dengan keindahan semulajadi....ramai pengunjung yang datang berkeluarga dengan membawa bekalan berbakul-bakul untuk dinikmati sambil menghirup udara segar....kemudahan asas turut disediakan termasuk surau...

Dari jauh dah nampak ucapan selamat datang...:))
 
  Bayaran masuk untuk dewasa dan kanak-kanak ....ini untuk masuk gua sahaja...

nak sewa tapak perkhemahan pun ada...

Nak tau lebih lanjut taman riadah sila la baca...
 
Pintu masuk awal....
 Anak buah sulung sama isteri...
mula meronda dalam gua...
 
bawah jambatan jalan kaki ada  sungai yang mengalir....
 bahagian atas dalam gua...ada banyak "stalactite dan stalagmite "..cantik sangat.... 


 




Bersama kak lung ku...









dah sampai bahagian hujung gua....

Ada taman di sini....
 Ayahku dengan cicit nombor 2.....umur dah 72 tahun masih kuat lagi panjat bukit....syukur alhamdullillah....
 best friends...hehehehe

 suka usik toknyang.....


Akhir sekali kalau dah sampai ke Perlis jangan lupa singgah di sini...memang tak rugi.....kawasan riadah yang menarik....semulajadi.....memang menyoronokkan.....!!! 
 

 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...